Εκγύμναση των κοιλιακών δεν σημαίνει απαραίτητα ότι πρέπει να κάνουμε ροκανίσματα!

  1. Καθόμαστε στο πάτωμα με τις πατούσες να ακουμπούν κάτω και τα γόνατά λυγισμένα σε γωνία περίπου 90 μοιρών.
  2. Τεντώνουμε μπροστά τα χέρια μας κρατώντας έναν αλτήρα και χαμηλώνουμε τον κορμό μας, έτσι ώστε να σχηματίζει με τα πόδια γωνία περίπου 45 μοιρών.
  3. Από αυτήν τη θέση στρίβουμε τον κορμό μας, εναλλάξ αριστερά και δεξιά

Κάνουμε 3 σετ των 15-20 επαναλήψεων.

Καλή επιτυχία!

Για πιο ολοκληρωμένο πρόγραμμα γυμναστικής εμπιστεύσου μας!

©2022MyOxygen

CONTACT US

We're not around right now. But you can send us an email and we'll get back to you, asap.

Sending

Για να κάνεις αγορά από το γυμναστήριο

Συμπλήρωσε τα παράκατω πεδία

Log in with your credentials

Forgot your details?

Συνεχίζοντας να χρησιμοποιείτε την ιστοσελίδα, συμφωνείτε με τη χρήση των cookies. Περισσότερες πληροφορίες.

Οι ρυθμίσεις των cookies σε αυτή την ιστοσελίδα έχουν οριστεί σε "αποδοχή cookies" για να σας δώσουμε την καλύτερη δυνατή εμπειρία περιήγησης. Εάν συνεχίσετε να χρησιμοποιείτε αυτή την ιστοσελίδα χωρίς να αλλάξετε τις ρυθμίσεις των cookies σας ή κάνετε κλικ στο κουμπί "Κλείσιμο" παρακάτω τότε συναινείτε σε αυτό.

Κλείσιμο