Πόνοι στον αυχένα: αυτές οι ασκήσεις θα σε σώσουν

 

Η κύρια αιτία του πόνου στον αυχένα είναι η κακή στάση του σώματος.

Οι πόνοι στον αυχένα έχουν εξελιχθεί σε μια «μάστιγα» ορθοπεδικών παθήσεων στην σύγχρονη κοινωνία, όπου οι άνθρωποι κάθονται πολλές ώρες σε καρέκλες, αυτοκίνητα και καναπέδες με λάθος στάση σώματος.

Μπορείτε να αντιμετωπίσετε αυτούς τους πόνους, ακόμα και πονοκεφάλους και ημικρανίες, με το να γνωρίζετε πολύ καλά την σωστή στάση σώματος σε κάθε περίσταση βελτιώνοντας τη δύναμη και την ευκινησία στους μυς του αυχένα σας.

Ένας εύκολος και γρήγορος τρόπος για να βελτιώσουμε τη δύναμη και να μειώσουμε σε μεγάλο βαθμό την εμφάνιση των συμπτωμάτων, είναι η εκτέλεση μερικών ασκήσεων ενδυνάμωσης κατά τη διάρκεια της ημέρας.

Κατά την εκτέλεση των ασκήσεων, θα πρέπει να είμαστε πολύ προσεκτικοί, ώστε να αποφύγουμε την αναπαραγωγή ή την αύξηση των συμπτωμάτων (αν νιώσουμε κάτι τέτοιο, διακόπτουμε αμέσως την εκτέλεση των ασκήσεων).

Για να δείτε αποτέλεσμα, θα πρέπει να κάνετε τις ασκήσεις που σας προτείνουμε  τρεις φορές την εβδομάδα. Οι ασκήσεις ενδυνάμωσης βοηθούν στην αποκατάσταση των μυών και των τραυματισμένων ιστών.
Για να κάνετε σωστά τις ασκήσεις, τα γόνατα θα πρέπει να είναι λίγο λυγισμένα και να κρατάτε βαράκια. Επαναλαμβάνετε κάθε άσκηση κάνοντας τρία σετ των 8-12 επαναλήψεων.

 

1η άσκηση: ανύψωση ώμων

 

 

Κρατάτε τα χέρια τεντωμένα πλάι στο σώμα, με τις παλάμες να κοιτάζουν τον κορμό. Ανεβάζετε τους ώμους μέχρι το ύψος των αυτιών, κρατάτε για λίγα δευτερόλεπτα και κατεβάζετε.

 

2η άσκηση: εκτάσεις ώμων  

 

Με τον κορμό τεντωμένο, κρατάτε τις παλάμες πλάι από τους μηρούς. Ανοίγετε τα χέρια σας μέχρι το ύψος των ώμων. Κρατήστε για λίγα δευτερόλεπτα και κατεβάζετε.

 

3η άσκηση: πιέσεις  ώμων  

 

Με τον κορμό τεντωμένο, κρατάτε στις παλάμες μας δύο βαράκια. Λυγίζουμε τους αγκώνες μας και τους τοποθετούμε δίπλα στο σώμα μας, κοντά στα πλευρά μας. Πιέζουμε τα χέρια μας προς τα πάνω μέχρι οι αγκώνες να φτάσουν στην ευθεία του ώμου και έπειτα επιστρέφουμε στην αρχική μας θέση. 

 

 

Στο MyOxygen μπορούμε να σας προσφέρουμε ένα εξατομικευμένο πρόγραμμα γυμναστικής  για οποιοδήποτε  πρόβλημα στη  σπονδυλική στήλη και να σας καθοδηγήσουμε βήμα προς βήμα για τη σωστή εκτέλεση της τεχνικής σε κάθε άσκηση . Δεν έχετε παρά να επικοινωνήσετε μαζί μας στο 2241070510 και το  εξειδικευμένο  προσωπικό μας θα σας καθοδηγήσει για το πως θα πετύχετε το αποτέλεσμα που επιθυμείτε!!

Δείτε εδώ την ιστορία του Γιάννη που είχε προβλήματα στη σπονδυλική του στήλη και με την καθοδήγηση των γυμναστών σήμερα νιώθει άλλος άνθρωπος.

Ξεκινά κι εσύ ένα νέο τρόπο ζωής σήμερα, δοκίμασε μας εντελώς ΔΩΡΕΑΝ  Εδώ


Tώρα έχεις την ευκαιρία να γυμναστείς στο μεγαλύτερο και πιο οργανωμένο γυμναστήριο της Ρόδου για 10 μήνες γυμναστικής με:

ΜΟΝΟ 179€ (17,90€/μήνα) το απλό πακέτο ή 279€(27,90€ ) το πλήρες Πακέτο 

Πρόλαβε την προσφορά>> ΕΔΩ<< Ισχύει για περιορισμένο αριθμό συνδρομών

©2018 My Oxygen Health Club  | Όροι Χρήσης  | Terms & Privacy 

Log in with your credentials

or    

Forgot your details?

Create Account

Συνεχίζοντας να χρησιμοποιείτε την ιστοσελίδα, συμφωνείτε με τη χρήση των cookies. Περισσότερες πληροφορίες.

Οι ρυθμίσεις των cookies σε αυτή την ιστοσελίδα έχουν οριστεί σε "αποδοχή cookies" για να σας δώσουμε την καλύτερη δυνατή εμπειρία περιήγησης. Εάν συνεχίσετε να χρησιμοποιείτε αυτή την ιστοσελίδα χωρίς να αλλάξετε τις ρυθμίσεις των cookies σας ή κάνετε κλικ στο κουμπί "Κλείσιμο" παρακάτω τότε συναινείτε σε αυτό.

Κλείσιμο