Μηχανήματα Ενδυνάμωσης

mypower

Μηχανήματα Ενδυνάμωσης

PAIN IS TEMPORARY, PRIDE IS FOREVER!

Η προπόνηση με βάρη είναι ιδανική λύση για όλους και το MyOxygen διαθέτει σύγχρονα μηχανήματα ενδυνάμωσης για όλες τις μυϊκές ομάδες! Ζήτα την καθοδήγηση του προπονητή σου για να αποφύγεις υπερβολές και τραυματισμούς κι αν ακολουθήσεις τις συμβουλές του, το αποτέλεσμα θα σε εκπλήξει!

Ο εξειδικευμένος γυμναστής του MyOxygen θα σχεδιάσει το προσωπικό σου πρόγραμμα και θα σε καθοδηγήσει και θα σε υποστηρίξει, ώστε να έχεις τα αποτελέσματα που επιθυμείς. Στο πρώτο ραντεβού του εισαγωγικού σου προγράμματος θα γίνει μια αξιολόγηση της φυσικής κατάστασης και της υγείας σου και στα επόμενα 5 ραντεβού θα σε βοηθήσει να ενταχθείς εύκολα σε ένα νέο τρόπο ζωής. Στη συνέχεια, θα έχεις το κατάλληλο πρόγραμμα και την επίβλεψη μας για να συνεχίσεις.

Χαρακτηριστικά

Σε κάθε προπόνηση, οι μύες κουράζονται-στρεσάρονται αρκετά, όχι όμως στο σημείο που να τραυματίζονται. Στη συνέχεια οι μέρες τις ανάπαυσης είναι χρήσιμες για να «ξανακτιστούν» οι μύες και οι συνδετικοί ιστοί που τους ενώνουν. Θα γίνουν πιο δυνατοί και έτοιμοι για την επόμενη προπόνηση!

Τι θα κάνουν τα μηχανήματα ενδυνάμωσης για μένα;

– Αύξηση της μυϊκής δύναμης και της αντοχής

– Ευκολότερη διεκπεραίωση των καθημερινών εργασιών

– Γραμμώνουν τους μυς και κάνουν το σώμα πιο λείο.

– Βοηθάνε αποτελεσματικά στην αντιμετώπιση της κυτταρίτιδας

– Αύξηση της οστικής πυκνότητας

– Βελτίωση της ισορροπίας και της στάσης του σώματος

– Καλύτερο έλεγχο του σωματικού βάρους

Τι πρέπει να έχω μαζί μου;

Άνετα αθλητικά ρούχα, αθλητικά παπούτσια, νερό, πετσέτα και την καλύτερή σας διάθεση.

Σε ποιους απευθύνεται;

Δίνονται επιλογές ώστε όλοι να μπορούν να προπονηθούν επιτυχώς και να χτίσουν δυνατό σώμα, από τον αρχάριο μέχρι και τον επαγγελματία αθλητή. Το εξειδικευμένο προσωπικό μας θα σε βοηθήσει να πετύχεις το στόχο σου με ένα κατάλληλα διαμορφωμένο πρόγραμμα στις προσωπικές σου ανάγκες.

Σε πόσο καλή φυσική κατάσταση πρέπει να είμαι;

Εσείς απλά φέρτε την αποφασιστικότητά σας. Οι επιλογές που δίνονται από  τον προπονητή στις επαναλήψεις, τα σετ και τα βάρη, είναι για όλα τα επίπεδα.

Ισχύει ότι αν κάνω βάρη θα «φουσκώσω»;

Αυτός είνας πολύ μεγάλος μύθος και αφορά τις γυναίκες που πιστεύουν ότι η άσκηση με βάρη «φουσκώνει» τους μυς και επομένως δεν είναι για αυτές. Τίποτα δεν είναι πιο ανακριβές, αφού μια μέση γυναίκα με τη μυϊκή ενδυνάμωση που θα κάνει δεν υπάρχει περίπτωση να «φουσκώσει». Μόνο αν ακολουθήσει την προπόνηση μιας πρωταθλήτριας και λαμβάνει πρωτεΐνες σε τελείως διαφορετική αναλογία από τη συνηθισμένη μπορεί να δει τέτοια αποτελέσματα. Αλλιώς, μόνο πολύ σημαντικά οφέλη θα έχει, όπως τόνωση, πρόληψη και αντιμετώπιση της οστεοπόρωσης, καθώς και ενίσχυση του βασικού μεταβολισμού της.

Τα Μηχανήματα Ενδυνάμωσης Μας

©2017 My Oxygen Health Club  | Όροι Χρήσης  | Terms & Privacy 

Log in with your credentials

or    

Forgot your details?

Create Account

Συνεχίζοντας να χρησιμοποιείτε την ιστοσελίδα, συμφωνείτε με τη χρήση των cookies. Περισσότερες πληροφορίες.

Οι ρυθμίσεις των cookies σε αυτή την ιστοσελίδα έχουν οριστεί σε "αποδοχή cookies" για να σας δώσουμε την καλύτερη δυνατή εμπειρία περιήγησης. Εάν συνεχίσετε να χρησιμοποιείτε αυτή την ιστοσελίδα χωρίς να αλλάξετε τις ρυθμίσεις των cookies σας ή κάνετε κλικ στο κουμπί "Κλείσιμο" παρακάτω τότε συναινείτε σε αυτό.

Κλείσιμο