Σκοπός: Σκοπός της συγκεκριμένης εκπαιδευτικής ενότητας είναι να αποκτήσεις εφαρμοσμένες γνώσεις πάνω στις βασικές θεωρίες και εφαρμογές του αθλητικού management και marketing, καθώς και να γνωρίσεις τις στρατηγικές αποτελεσματικής προώθησης της εργασίας σου ως personal trainer. Επίσης, μαθαίνεις να συμπεριφέρεσαι επαγγελματικά απέναντι στον ασκούμενο/πελάτη, αλλά και πώς να προωθείς τους στόχους marketing του γυμναστηρίου αλλά και του εαυτού σου ως επαγγελματία.
Περιεχόμενο της εκπαιδευτικής ενότητας
- Εισαγωγή στο management και στο marketing.
- Διαφορετικές προσεγγίσεις, ορισμοί, και οριοθέτηση.
- Η αγορά και οι υπηρεσίες / προϊόντα του αθλητισμού.
- Τυπολογίες – κατηγοριοποίηση των αθλητικών υπηρεσιών.
- Τα ιδιαίτερα χαρακτηριστικά των αθλητικών προϊόντων / υπηρεσιών.
- Οι λειτουργίες του μάνατζμεντ στον αθλητισμό και την αναψυχή.
- Διοίκηση Ανθρώπινου Δυναμικού.
- Βασικές αρχές αθλητικού μάρκετινγκ.
- Συμπεριφορά αθλητικών καταναλωτών.
- Γυμναστήριο.
- Δημιουργία προσωπικού Brand για τον Personal Trainer.
- Τί είναι το προσωπικό branding.
- Σημασία του branding για τον personal trainer.
- Στρατηγική για δημιουργία σωστού προσωπικού brand.
- Μέθοδος Personal Branding Canvas για πρακτική δημιουργία προσωπικού brand.
- Στρατηγικό Μάρκετινγκ για τον Personal Trainer.
- Σχεδιασμός Ετήσιου Πλάνου Μάρκετινγκ.
- Offline Τακτικές για αύξηση πελατολογίου.
- Online Τακτικές για αύξηση πελατολογίου.
- Δημιουργία κερδοφόρου fitness studio με μικρό budget.
- Ανάλυση αναγκαίου εξοπλισμού και μηχανημάτων κέντρου.
- Στρατηγική τιμολόγηση για μέγιστη κερδοφορία.
Μαθησιακά αποτελέσματα: Με την ολοκλήρωση της εκπαιδευτικής ενότητας θα είσαι σε θέση να εφαρμόζεις τις γνώσεις που απόκτησες γύρω από το αθλητικό μάρκετινγκ, τόσο σε επίπεδο γυμναστηρίου όσο και σε προσωπικό επίπεδο επιχειρηματικής δράσης, καθώς και τις γνώσεις σου γύρω από την επαγγελματική προώθηση και προβολή, την ορθή επικοινωνία, τις δημόσιες σχέσεις και τη συμπεριφορά των αθλητικών καταναλωτών.