Πολλοί από εμάς, παρά τις επίμονες  προσπάθειές  μας αναρωτιόμαστε, γιατί δεν μπορούμε να χάσουμε αυτό το επίμονο λίπος στην περιοχή της κοιλιάς, που στέκεται εμπόδιο στα σχέδια μας για απόκτηση καλλίγραμμης σιλουέτας και φόρμας. Δυστυχώς όμως, το βάρος στην κοιλιακή χώρα οφείλεται μερικώς σε κληρονομικούς παράγοντες και σε υπερβολικά επίπεδα εγκυμονεί κινδύνους για την υγεία μας, οδηγώντας σε σοβαρά προβλήματα υγείας, όπως οι καρδιοπάθειες και ο διαβήτης. Τα καλά νέα σήμερα είναι ότι υπάρχουν ορισμένα διατροφικά τρικ και ασκήσεις που μπορούν να μας βοηθήσουν να απαλλαγούμε για τα καλά από τα περιττά κιλά στην κοιλιά.

Κατανάλωση θερμίδων

Παρά το γεγονός ότι πιθανώς να ακολουθείτε υγιεινή διατροφή, ίσως να μην γνωρίζετε με ακρίβεια πόσες θερμίδες καταναλώνετε. Για να χάσετε με επιτυχία το επιθυμητό βάρος στην κοιλιά, πρέπει να καίτε περισσότερες θερμίδες απ’ όσες καταναλώνετε. Αν αρχίσετε να παρακολουθείτε τις θερμίδες σας, μπορεί να διαπιστώσετε ότι στην πραγματικότητα καταναλώνετε περισσότερες απ’ όσο νομίζετε. Οι λανθασμένες ποσότητες γευμάτων οδηγούν συχνά σε υψηλότερη κατανάλωση θερμίδων, με αποτέλεσμα τη συσσώρευση λίπους και βάρους στην περιοχή της κοιλιάς.

Εντάξτε καλύτερα λιπαρά στη διατροφή σας

Πέρα από τη μείωση των θερμίδων που καταναλώνετε, μπορεί να δοκιμάσετε να εντάξετε μονοακόρεστα λιπαρά στη διατροφή σας. Ο κύριος στόχος δεν είναι να καταναλώνετε περισσότερα μονοακόρεστα λίπη, αλλά να αντικαταστήσετε τα ανθυγιεινά κορεσμένα και τρανς λιπαρά οξέα που περιλαμβάνει η διατροφή σας. Ο οργανισμός χρειάζεται τα λίπη έτσι ώστε να μπορεί να απορροφήσει τις βιταμίνες που αποτελούν λιποδιαλύτες, όπως οι βιταμίνες A, D, E και τα λιπαρά οξέα που είναι απαραίτητα για τις εγκεφαλικές λειτουργίες. Συνεπώς, δοκιμάστε για παράδειγμα να αντικαταστήσετε τη μαγιονέζα στο σάντουιτς σας με αβοκάντο ή χρησιμοποιήστε λάδι αντί για βούτυρο όταν μαγειρεύετε. Επίσης, οι ξηροί καρποί έχουν υψηλή περιεκτικότητα σε μονοακόρεστα λίπη. Μία μικρή ποσότητα λίπους στη διατροφή χαρίζει μεγαλύτερη αίσθηση πληρότητας και αποτρέπει την υπερβολική κατανάλωση φαγητού που ευθύνεται για το λίπος και το βάρος στην κοιλιά.

Αερόβια άσκηση και γενικώς εκγύμναση

Ο λόγος που η αερόβια άσκηση είναι τόσο αποτελεσματική οφείλεται στο γεγονός ότι αυξάνει τους παλμούς της καρδιάς. Για παράδειγμα, οι κοιλιακοί δεν θα σας βοηθήσουν να κάψετε άμεσα λίπος αλλά να τονώσετε κυρίως τους μυς της κοιλιακής χώρας. Επομένως, είναι απαραίτητο να ενσωματώσετε την αερόβια γυμναστική για να κάψετε θερμίδες και να δείτε άμεσα αποτελέσματα.  Αξίζει να σημειωθεί ότι οι ασκήσεις ενδυνάμωσης είναι εξίσου σημαντικές με την αερόβια άσκηση για την απώλεια λίπους στην κοιλιά. Οι ασκήσεις ενδυνάμωσης συμβάλλουν στην τόνωση και το χτίσιμο των μυών, το οποίο αυξάνει το μεταβολισμό του σώματος, με αποτέλεσμα όταν αυτό είναι σε κατάσταση ανάπαυσης να καίει περισσότερες θερμίδες.

Κάντε δώρο στον εαυτό σας μία συνδρομή στο γυμναστήριο και διαπιστώσετε με ποιο τρόπο τα ποικίλα προγράμματα του γυμναστηρίου μπορούν να κάνουν το «θαύμα» τους ώστε να χάσετε επιτέλους το βάρος στην κοιλιά που σας βασανίζει.
Πείτε οριστικά αντίο στο επίμονο λίπος στην κοιλιά βάζοντας άμεσα τη γυμναστική στη ζωή σας και αλλάζοντας γενικά διατροφικές συνήθειες και τρόπο ζωής. Ελάτε στο MyOxygen για να σχεδιάσουμε μαζί το πρόγραμμα γυμναστικής που θα μεταμορφώσει κυριολεκτικά το σώμα σας και θα σας απαλλάξει για πάντα από τα περιττά κιλά που εμποδίζουν την απόκτηση της καλλίγραμμης σιλουέτας που πάντα ποθούσατε.


Με  καθοδήγηση  και  υποστήριξη  των  γυμναστών μας   θα έχεις το  αποτέλεσμα που επιθυμείς σε  ένα απόλυτα οργανωμένο  και ευχάριστο  περιβάλλον.
Δεν έχεις παρά να κλείσεις  ένα ΔΩΡΕΑΝ  ραντεβού με ένα γυμναστή μας για να το διαπιστώσεις χωρίς καμία οικονομική επιβάρυνση και δέσμευση.
Κάνε το πρώτο σου Βήμα εντελώς Δωρεάν ΕΔΩ  

©2022MyOxygen

CONTACT US

We're not around right now. But you can send us an email and we'll get back to you, asap.

Sending

Για να κάνεις αγορά από το γυμναστήριο

Συμπλήρωσε τα παράκατω πεδία

Log in with your credentials

Forgot your details?

Συνεχίζοντας να χρησιμοποιείτε την ιστοσελίδα, συμφωνείτε με τη χρήση των cookies. Περισσότερες πληροφορίες.

Οι ρυθμίσεις των cookies σε αυτή την ιστοσελίδα έχουν οριστεί σε "αποδοχή cookies" για να σας δώσουμε την καλύτερη δυνατή εμπειρία περιήγησης. Εάν συνεχίσετε να χρησιμοποιείτε αυτή την ιστοσελίδα χωρίς να αλλάξετε τις ρυθμίσεις των cookies σας ή κάνετε κλικ στο κουμπί "Κλείσιμο" παρακάτω τότε συναινείτε σε αυτό.

Κλείσιμο