Θέλετε να δείχνετε υπέροχα και να αισθάνεστε αυτοπεποίθηση στο μαγιό σας αυτό το Καλοκαίρι;

Κάντε αυτές τις εύκολες αλλαγές στη διατροφή και την άσκηση για να χάσετε βάρος, τονώστε το σώμα σας και θα είστε έτοιμοι για την παραλία πριν το καταλάβετε!

Ξεκινήστε με αυτά τα βήματα για να χάσετε βάρος:

Αρχίστε από το σημείο που βρίσκεστε, θέτοντας συγκεκριμένο στόχο για το πόσα κιλά θέλετε να χάσετε και μέχρι ποια ημερομηνία. Για παράδειγμα, μπορείτε να ορίσετε ότι θέλετε να χάσετε 10 κιλά μέχρι την 1η Ιουνίου.

Μια καλή ιδέα είναι να τραβήξετε μια  φωτογραφία “πριν” και να διαιρέσετε τον στόχο σας για απώλεια βάρους σε εβδομαδιαίους στόχους.

Για παράδειγμα, αν στοχεύετε να χάσετε 10 κιλά μέχρι μια συγκεκριμένη ημερομηνία, θα μπορούσατε να θέσετε ως εβδομαδιαίο στόχο την απώλεια 2 ή 3 κιλών.

  Η επιτυχής πρόοδος,  σας βοηθάει να διατηρήσετε την κίνηση προς την επίτευξη του στόχου σας και να αισθάνεστε περήφανοι για την πρόοδό σας. Μην ξεχνάτε να ζυγίζεστε μια φορά την εβδομάδα.

Σχεδιάστε γεύματα που θα σας βοηθήσουν να αποτοξινωθείτε και να χάσετε βάρος. Ενσωματώστε μεγάλες ποσότητες φρέσκων φρούτων και λαχανικών στις γευστικές επιλογές σας, επιλέγοντας τουλάχιστον πέντε μερίδες την ημέρα

 Προτιμήστε τρόφιμα πλούσια σε ίνες και πρωτεΐνες, όπως ολικά σιτηρά, λευκά κοτόπουλα και φιστίκια, για να σας βοηθήσουν να αισθάνεστε κορεσμένοι για μεγαλύτερο χρονικό διάστημα και να διατηρείτε το πεπτικό σας σύστημα υγιές.

Αυξάνετε τα συστηματικά την κατανάλωση των φυτικών ινών  και των πρωτεϊνών, αλλά μην ξεχνάτε να το κάνετε σταδιακά για να αποφύγετε προβλήματα με το πεπτικό σας σύστημα.

Έχετε στη διάθεσή σας υγιεινά σνακ όταν αισθάνεστε πεινασμένοι, ώστε να αποφεύγετε τα ανεπιθύμητα τρόφιμα

 Αν γνωρίζετε ότι δεν έχετε αυτοσυγκράτηση στα ανεπιθύμητα τρόφιμα, μπορείτε να αποκλείσετε αυτά τα τρόφιμα από το σπίτι σας. Ζητήσετε οικογένειά σας να σας υποστηρίξει σε αυτή την απόφασή σας.

Οι υγιείς διατροφικές συνήθειες είναι μόνο μέρος της εξίσωσης.

Το άλλο μέρος είναι η δραστηριότητα. Ψάξτε για τρόπους να συμπεριλάβετε τακτική άσκηση στο πρόγραμμά σας, καθώς και τρόπους να παραμείνετε ενεργοί και να κινηθείτε περισσότερο όλη την ημέρα.

Δοκιμάστε να κάνετε τουλάχιστον 40 λεπτά καρδιοαναπνευστικής άσκησης τέσσερις φορές την εβδομάδα (ξεκινήστε με τρεις αν χρειαστεί).

Μπορείτε να κάνετε 20 λεπτά δύο φορές την ημέρα αν αυτό ταιριάζει πιο εύκολα στο πρόγραμμά σας. Η διαίρεση της άσκησης  μπορεί να σας βοηθήσει να κάψετε περισσότερες θερμίδες και να αυξήσετε την ενέργειά σας μετά την άσκηση.

Για να διατηρείτε το ενδιαφέρον σας στην άσκηση, δοκιμάστε να αλλάξετε την προπόνησή σας. Επιλέξτε διαφορετικά προγράμματα εκγύμνασης που απαιτούν τη συμμετοχή πολλών μυών ταυτόχρονα (ομαδικά προγράμματα, κυκλική προπόνηση στα βάρη με αερόβιους σταθμούς).

 Αυτό θα βοηθήσει στην αύξηση του μεταβολισμού σας και στην καύση περισσότερων θερμίδων


©2024MyOxygen

CONTACT US

We're not around right now. But you can send us an email and we'll get back to you, asap.

Sending

Για να κάνεις αγορά από το γυμναστήριο

Συμπλήρωσε τα παράκατω πεδία

Log in with your credentials

Forgot your details?

Συνεχίζοντας να χρησιμοποιείτε την ιστοσελίδα, συμφωνείτε με τη χρήση των cookies. Περισσότερες πληροφορίες.

Οι ρυθμίσεις των cookies σε αυτή την ιστοσελίδα έχουν οριστεί σε "αποδοχή cookies" για να σας δώσουμε την καλύτερη δυνατή εμπειρία περιήγησης. Εάν συνεχίσετε να χρησιμοποιείτε αυτή την ιστοσελίδα χωρίς να αλλάξετε τις ρυθμίσεις των cookies σας ή κάνετε κλικ στο κουμπί "Κλείσιμο" παρακάτω τότε συναινείτε σε αυτό.

Κλείσιμο