Πόσες θερμίδες χρειάζομαι καθημερινά για να χάσω κιλά, χωρίς όμως να δημιουργήσω προβλήματα στην υγεία μου;

Σύμφωνα με την Παγκόσμια Οργάνωση Υγείας:

  • Κανένας ενήλικας, γυναίκα ή άντρας, δεν πρέπει να διατρέφεται με λιγότερες από 1.200 θερμίδες την ημέρα, ακόμα κι όταν προσπαθεί να αδυνατίσει. 
  •  Οι ανάγκες της μέσης γυναίκας που κάνει καθιστική ζωή, δεν κυοφορεί και δεν θηλάζει, προσδιορίζονται στις περίπου 1.500 θερμίδες ημερησίως. 
  •  Γυναίκες που γυμνάζονται τρεις φορές την εβδομάδα, μπορούν να καταναλώσουν με ασφάλεια μέχρι 1.800 θερμίδες. 
  •  Όσες γυμνάζονται καθημερινά ή κάνουν επάγγελμα που απαιτεί σωματική καταπόνηση, μπορούν να καταναλώνουν μέχρι 2.000-2.200 θερμίδες. 
  •  Οι άντρες χρειάζονται περίπου 15% περισσότερες θερμίδες από ό,τι οι γυναίκες. 
  •  Ο πιο αποτελεσματικός κι ασφαλής τρόπος ελάττωσης του σωματικού βάρους, είναι η μείωση των θερμίδων και η παράλληλη αύξηση της σωματικής δραστηριότητας.

 

 

Ο συνδυασμός  διατροφής  και  γυμναστικής  θα σου δώσει ένα  γρήγορο και σωστό  αποτέλεσμα  έτσι  ώστε να αποκτήσεις ένα πιο  σφριγηλό σώμα και  να διατηρήσεις τα κιλά σου!

Επικοινώνησε  μαζί μας για να μάθεις πως μπορείς να πετύχεις το  αποτέλεσμα που επιθυμείς. Δοκίμασε τα αποτελεσματικά μας προγράμματα Εντελώς ΔΩΡEAΝ  Εδώ 

 

 

 

Πηγη: Σ. Δεδούκος

©2022MyOxygen

CONTACT US

We're not around right now. But you can send us an email and we'll get back to you, asap.

Sending

Για να κάνεις αγορά από το γυμναστήριο

Συμπλήρωσε τα παράκατω πεδία

Log in with your credentials

Forgot your details?

Συνεχίζοντας να χρησιμοποιείτε την ιστοσελίδα, συμφωνείτε με τη χρήση των cookies. Περισσότερες πληροφορίες.

Οι ρυθμίσεις των cookies σε αυτή την ιστοσελίδα έχουν οριστεί σε "αποδοχή cookies" για να σας δώσουμε την καλύτερη δυνατή εμπειρία περιήγησης. Εάν συνεχίσετε να χρησιμοποιείτε αυτή την ιστοσελίδα χωρίς να αλλάξετε τις ρυθμίσεις των cookies σας ή κάνετε κλικ στο κουμπί "Κλείσιμο" παρακάτω τότε συναινείτε σε αυτό.

Κλείσιμο