Παρακάτω θα σας περιγράψουμε πώς να κάνετε κάμψη ισχίου από οριζόντια στήριξη για να γυμνάσετε στο λιγότερο δυνατό χρόνο τους κοιλιακούς σας!

1.Στήριζουμε το σώμα μας στους αγκώνες και στα δάχτυλα των ποδιών. Σφίγγουμε την κοιλιά, κρατάμε την πλάτη ίσια και τους ώμους πάνω από τους αγκώνες.

  1. Εκπνέοντας φέρνουμε το δεξί γόνατο κάτω από το στήθος και λίγο αριστερά. Προσπαθούμε να κρατήσουμε τον κορμό ακίνητο και τη λεκάνη σταθερή.
  2. Επιστρέφουμε στην αρχική θέση και μόνο αφού ισορροπήσουμε καλά ξεκινάμε με το άλλο πόδι.

Καλή επιτυχία!

Για πιο ολοκληρωμένο πρόγραμμα γυμναστικής εμπιστεύσου μας!

Από τη στήλη του My Oxygen Health Club στην εφημερίδα «Η Ροδιακή»

©2022MyOxygen

CONTACT US

We're not around right now. But you can send us an email and we'll get back to you, asap.

Sending

Για να κάνεις αγορά από το γυμναστήριο

Συμπλήρωσε τα παράκατω πεδία

Log in with your credentials

Forgot your details?

Συνεχίζοντας να χρησιμοποιείτε την ιστοσελίδα, συμφωνείτε με τη χρήση των cookies. Περισσότερες πληροφορίες.

Οι ρυθμίσεις των cookies σε αυτή την ιστοσελίδα έχουν οριστεί σε "αποδοχή cookies" για να σας δώσουμε την καλύτερη δυνατή εμπειρία περιήγησης. Εάν συνεχίσετε να χρησιμοποιείτε αυτή την ιστοσελίδα χωρίς να αλλάξετε τις ρυθμίσεις των cookies σας ή κάνετε κλικ στο κουμπί "Κλείσιμο" παρακάτω τότε συναινείτε σε αυτό.

Κλείσιμο