Υγεία… με μέτρο!

Υπάρχουν τροφές που φημίζονται – κι όχι άδικα – για το πόσο ωφελούν τον οργανισμό μας. παρόλα αυτά η κατανάλωσή τους πρέπει να γίνεται προσεκτικά, τόσο στην ποσότητα όσο και ως προς τα συνοδευτικά τους. Μερικές από της πιο δημοφιλείς «θαυματουργές» τροφές για τον οργανισμό μας είναι οι παρακάτω:

Αβοκάντο

Καλά λιπαρά, 20 βιταμίνες, περισσότερο ποτάσιο από τη μπανάνα και 10 γραμμάρια ινών που το κάνουν κατάλληλο ακόμα και για μωρά παιδιά! Αποτελεί το Α και το Ω για όμορφο δέρμα και λαμπερά μαλλιά. Το γεγονός όμως ότι τα μονοακόρεστα λιπαρά του έχουν τύχει ευνοϊκής διαφήμισης, μας ωθεί να ξεχνάμε ότι το λίπος είναι λίπος και πως το αβοκάντο θέλει μέτρο!

Μπάρες Δημητριακών

Είτε πρόκειται για μπάρες του εμπορίου είτε από αρτοποιεία, δεν σημαίνει ότι κάθε μπάρα είναι ίδια. Υπάρχουν περιπτώσεις που έχει προστεθεί τόση ζάχαρη ή σιρόπι που ξεπερνάει και ένα κομμάτι λαχταριστό κέικ! Αν πάλι υπάρχει υπερβολή στην ποσότητα ξηρών καρπών ή φρούτων που προστέθηκαν τότε η επιλογή μπορεί να είναι υγιεινή αλλά δεν πρέπει να καταναλώσουμε πάνω από 1-2 την ημέρα.

Ξηροί καρποί

Μια εξαιρετική τροφή που συμπληρώνει εξαιρετικά τα  φρούτα και λαχανικά για μια ισορροπημένη διατροφή. Παρόλα αυτά πρόκειται για περίπου  465 στα 100 γραμμάρια, τα οποίο καταναλώνονται πολύ εύκολα. Υπάρχει η τάση να τρώμε ξηρούς καρπούς μπροστά στην τηλεόραση και δεν μετράμε πόσους ξηρούς καρπούς τρώμε. Καλό είναι να έχουμε έτοιμες ζυγισμένες μερίδες με μικρή ποσότητα και όταν επιθυμούμε ξηρούς καρπούς να ξέρουμε ότι δικαιούμαστε έως 1 σακουλάκι των 30 γραμμαρίων.

Αποξηραμένα φρούτα

Συμπυκνωμένα θρεπτικά συστατικά και αντιοξειδωτικά σε μια μόνο μπουκιά! Κι όμως δεν είναι πάντα έτσι. Υπάρχουν περιπτώσεις φρούτων που προσθέτουν τόση πολλή ζάχαρη ως συντηρητικό που είναι ανώφελο διατροφικά να τα τρώμε. Προτιμήστε σύκα χωρίς έξτρα ζάχαρη, χουρμάδες, μπανάνα τσίπς και σταφίδες.

Smoothies

Ναι, είναι μια καλή επιλογή αφού πρόκειται για φρούτα. Όμως στις καφετέριες συμπληρώνουν ζάχαρη και σιρόπια και τα σερβίρουν σε τεράστιες ποσότητες με αποτέλεσμα ένα smoothie να φτάνει και τις 1000 θερμίδες σε μερικές περιπτώσεις! Φτιάξτε μόνοι σας στο σπίτι υγιεινά και θρεπτικά ροφήματα που γνωρίζετε πόσα φρούτα βάλατε μέσα χωρίς να το παρακάνετε. Ιδανικά είναι τα πράσινα smoothie.

Γιαούρτι

Πάντα γνωρίζαμε πόσο θρεπτικό είναι το γιαούρτι όμως η μόδα που κυριαρχεί τα τελευταία χρόνια έχει κάνει πολλούς να πιστεύουν ότι αν βάζουν σιρόπια, μαρμελάδες, σοκολάτα και άλλα γλυκίσματα στο επιδόρπιο τους, ότι εξακολουθούν να έχουν μια καλή διατροφική επιλογή. Προτιμήστε φρέσκα φρουτάκια ή λίγο μέλι και κάντε κατανάλωση χωρίς υπερβολές.

©2018 My Oxygen Health Club  | Όροι Χρήσης  | Terms & Privacy 

Log in with your credentials

or    

Forgot your details?

Create Account

Συνεχίζοντας να χρησιμοποιείτε την ιστοσελίδα, συμφωνείτε με τη χρήση των cookies. Περισσότερες πληροφορίες.

Οι ρυθμίσεις των cookies σε αυτή την ιστοσελίδα έχουν οριστεί σε "αποδοχή cookies" για να σας δώσουμε την καλύτερη δυνατή εμπειρία περιήγησης. Εάν συνεχίσετε να χρησιμοποιείτε αυτή την ιστοσελίδα χωρίς να αλλάξετε τις ρυθμίσεις των cookies σας ή κάνετε κλικ στο κουμπί "Κλείσιμο" παρακάτω τότε συναινείτε σε αυτό.

Κλείσιμο