Παρακάτω σας παραθέτουμε μερικές συμβουλές  σχετικά με την καθημερινή σας διατροφή. Δεν χρειάζεται  να αλλάξετε τις καθημερινές σας συνήθειες διατροφής σε μία ημέρα. Όλα ξεκινάνε με μικρά βήματα 
 
 
  • Είναι σημαντικό να καταναλώνετε τρία βασικά γεύματα και δυο μικρά κατά τη διάρκεια της ημέρας.
Μη ξεχνάτε ότι το πρωινό είναι το σημαντικότερο γεύμα της ημέρας και μπορεί να καταναλωθεί στο σπίτι, στο δρόμο για το γραφείο ή στο γραφείο. Μια καλή πρόταση για μικρό γεύμα, αποτελούν τα φρούτα, οι φρέσκοι χυμοί και τα γιαούρτια χαμηλά σε λιπαρά.
 
  • Αποφεύγετε τη μαγιονέζα, την κρέμα γάλακτος και γενικά όλες τις λευκές σάλτσες που είναι πλούσιες σε κορεσμένα λιπαρά. 
Προτιμήστε σάλτσες από φρέσκιες ντομάτες, λαχανικά, βότανα, μυρωδικά και λίγο ελαιόλαδο.
 
  •  Καταναλώνετε κόκκινο κρέας μόνο μια φορά την εβδομάδα, ώστε να μειώσετε τη λήψη κορεσμένων λιπαρών.
Μπορείτε να αντικαταστήσετε το κρέας με όσπρια ή ψάρι, καθώς και ευκαιριακή χρήση πουλερικών.
 
  •  Προτιμήστε ως τρόπο μαγειρέματος το βράσιμο, το ψήσιμο ή το μαγείρεμα στον ατμό.
 Με τον τρόπο αυτό, περιορίζετε τη χρήση λιπών και ελαίων. Μπορείτε να μειώσετε ακόμα περισσότερο την κατανάλωση κορεσμένων λιπών αφαιρώντας από το κρέας το ορατό λίπος, π.χ. πέτσα.
 
  • Πρέπει να γνωρίζετε ότι ποσότητα αλατιού περιέχεται στα τρόφιμα. 
Μειώστε λοιπόν την κατανάλωση τροφών που περιέχουν μεγάλες ποσότητες αλατιού, όπως παστά και αλλαντικά π.χ μπέικον.
 Τα τυποποιημένα τρόφιμα, όπως για παράδειγμα οι έτοιμες σάλτσες, περιέχουν πολλές φορές μεγάλη ποσότητα αλατιού. Για το λόγο αυτό προτιμήστε τρόφιμα που έχουν την ένδειξη «χωρίς προσθήκη άλατος». 
Επιπλέον, επιλέγετε αρτοσκευάσματα χωρίς προσθήκη αλατιού ή δοκιμάστε να φτιάξετε μόνοι σας ψωμί.
 
  •  Αποφύγετε με το φαγητό να κάνετε παράλληλα άλλες δραστηριότητες. 
Όπως να βλέπετε τηλεόραση και να μιλάτε στο τηλέφωνο, γιατί έτσι καταναλώνετε ασυνείδητα μεγάλες ποσότητες φαγητού.
 
  •  Αποφεύγετε να αγοράζετε τρόφιμα όταν νιώθετε πεινασμένοι. 
Φροντίστε να κάνετε τις αγορές σας με λίστα, ώστε να μειώσετε αγορές τροφίμων από το ζαχαροπλαστείο ή το φούρνο.
 
  •  Προσπαθήστε να πίνετε πολύ νερό ή άλλα ροφήματα χωρίς θερμίδες. 
Ορισμένες φορές συγχέουμε την πείνα με τη δίψα.
Επομένως μπορεί να καταλήξετε να τρώτε επιπλέον θερμίδες όταν αυτό που χρειάζεστε είναι ένα παγωμένο ποτήρι νερό.
 
  • Πριν φάτε αναρωτηθείτε αν πεινάτε.
Η πείνα είναι ο τρόπος που ο οργανισμός σας λέει ότι χρειάζεται καύσιμα, επομένως όταν η επιθυμία δεν προέρχεται από πείνα το φαγητό δεν θα σας ικανοποιήσει.
Όταν τελειώσετε θα πρέπει να αισθάνεστε καλύτερα-όχι φούσκωμα ή κούραση. Το στομάχι είναι μικρό, επομένως μια χούφτα φαγητό το κάνει να αισθάνεται άνετα.
 Αν κρατάτε τις μερίδες σας σε λογικά μεγέθη θα είστε περισσότερο σε επαφή με τα αισθήματα πείνας και κορεσμού.
 
  •  Βάλτε στη διατροφή σας πολλά φρούτα και λαχανικά
Οι περισσότεροι από εμάς δεν τρώμε αρκετά από αυτά τα τρόφιμα παρότι παρέχουν σημαντικά προστατευτικά θρεπτικά συστατικά.
 Προσπαθήστε να τρώτε τουλάχιστον πέντε μερίδες ημερησίως.
 
  •  Προσπαθήστε να είστε επιλεκτικοί στα βραδινά σνακ 
Η  απερίσκεπτη  κατανάλωση φαγητού συμβαίνει πιο συχνά  κατά τη διάρκεια του βραδινού γεύματος, όταν χαλαρώνετε.
Αν κάθεστε με ένα σακουλάκι τσιπς ή μπισκότα μπροστά σας βλέποντας τηλεόραση, τρώτε απερίσκεπτα χωρίς να πεινάτε, αλλά από συνήθεια.
 
  • Προσπαθήστε σε κάθε γεύμα να τρώτε πρωτεΐνες. 
Η πρωτεΐνη ικανοποιεί περισσότερο από τους υδατάνθρακες ή τα λιπαρά και για αυτό μπορεί να αποτελεί το νέο όπλο στον έλεγχο του βάρους.
Οι άφθονες πρωτεΐνες βοηθούν στη διατήρηση της μυϊκής μάζας και ενθαρρύνουν το κάψιμο λίπους κρατώντας σας με την αίσθηση του κορεσμού. Επομένως να είστε σίγουροι ότι περιλαμβάνετε πηγές υγιεινής πρωτεΐνης, όπως γιαούρτι, τυρί, ξηρούς καρπούς ή φασόλια στα γεύματα και τα σνακ.
 
  • Προσθέστε μπαχαρικά στο φαγητό σας άφοβα
Προσθέστε μπαχαρικά για ενίσχυση της γεύσης ώστε να αισθανθείτε κορεσμό
 
  • Προσπαθήστε να είστε όσο δραστήριοι μπορείτε
Αν και μπορεί να φαίνεται αντιφατικό, μη χρησιμοποιείτε την άσκηση για να τιμωρήσετε τον εαυτό σας ή για να κερδίσετε το δικαίωμα να φάτε περισσότερο.
Αντ’ αυτού εστιάστε στο πόσο ωραία αισθάνεστε, πόσο καλύτερα κοιμάστε και πόση ενέργεια έχετε στην άσκηση. Η άσκηση είναι ωφέλιμη είτε προσπαθείτε να χάσετε βάρος είτε όχι, επομένως να είστε θετικοί και να διατηρήσετε δια βίου τη συνήθεια. 
 
 
 

 Καλή επιτυχία!! 


Ο  συνδυασμός διατροφής και άσκησης θα σας δώσει τα μέγιστα αποτελέσματα!!  Συμβουλευτείτε το εξειδικευμένο προσωπικό μας σχετικά με το κατάλληλο για εσάς πρόγραμμα διατροφής και άσκησης.

©2022MyOxygen

CONTACT US

We're not around right now. But you can send us an email and we'll get back to you, asap.

Sending

Για να κάνεις αγορά από το γυμναστήριο

Συμπλήρωσε τα παράκατω πεδία

Log in with your credentials

Forgot your details?

Συνεχίζοντας να χρησιμοποιείτε την ιστοσελίδα, συμφωνείτε με τη χρήση των cookies. Περισσότερες πληροφορίες.

Οι ρυθμίσεις των cookies σε αυτή την ιστοσελίδα έχουν οριστεί σε "αποδοχή cookies" για να σας δώσουμε την καλύτερη δυνατή εμπειρία περιήγησης. Εάν συνεχίσετε να χρησιμοποιείτε αυτή την ιστοσελίδα χωρίς να αλλάξετε τις ρυθμίσεις των cookies σας ή κάνετε κλικ στο κουμπί "Κλείσιμο" παρακάτω τότε συναινείτε σε αυτό.

Κλείσιμο