Άσκηση για τους μυς στο κάτω μέρος του μπράτσου

1. Ξαπλώνουμε στο πάτωμα με τα γόνατα λυγισμένα και τα πέλματα να ακουμπούν στο δάπεδο. Παίρνουμε ένα βαράκι σε κάθε χέρι και τα σηκώνουμε προς το ταβάνι. Αυτή είναι η θέση εκκίνησης.

2. Λυγίζουμε τους αγκώνες, χαμηλώνοντας τα χέρια προς τα πίσω, μέχρι τα βαράκια να ακουμπήσουν σχεδόν στο πάτωμα πίσω από το κεφάλι μας.

3. Κρατάμε τους ώμους πίσω και κάτω χωρίς να λυγίζουμε τη μέση μας.

Επιστρέφουμε στην αρχική θέση και κάνουμε 3 σετ των 15 επαναλήψεων.

©2019 My Oxygen Health Club  | Όροι Χρήσης  | Terms & Privacy 

Log in with your credentials

or    

Forgot your details?

Create Account

Συνεχίζοντας να χρησιμοποιείτε την ιστοσελίδα, συμφωνείτε με τη χρήση των cookies. Περισσότερες πληροφορίες.

Οι ρυθμίσεις των cookies σε αυτή την ιστοσελίδα έχουν οριστεί σε "αποδοχή cookies" για να σας δώσουμε την καλύτερη δυνατή εμπειρία περιήγησης. Εάν συνεχίσετε να χρησιμοποιείτε αυτή την ιστοσελίδα χωρίς να αλλάξετε τις ρυθμίσεις των cookies σας ή κάνετε κλικ στο κουμπί "Κλείσιμο" παρακάτω τότε συναινείτε σε αυτό.

Κλείσιμο