Η καλοκαιρινή σεζόν τελείωσε. Νιώθετε το σώμα σας φουσκωμένο και πρησμένο, τις αρθρώσεις σας να πονάνε και τα ρούχα σας στενά.  Παρακάτω σας δίνουμε μερικές συμβουλές για να ανακτήσετε τη φυσική κατάσταση που είχατε πριν τη σεζόν:

Καταγράψτε τους Στόχους σας 

Σύμφωνα με αρκετούς ψυχολόγους, το πρώτο βήμα είναι η καταγραφή των στόχων. Σχετική  έρευνα που πραγματοποιήθηκε πριν από μερικά χρόνια στις ΗΠΑ έδειξε ότι ένα άτομο έχει 42% περισσότερες πιθανότητες να εκπληρώσει τους στόχους του, αν απλά τους καταγράψει. Προσοχή, όμως: Η καταγραφή πρέπει να είναι όσο πιο συγκεκριμένη γίνεται. Ο στόχος θα πρέπει να είναι εφικτός, μετρήσιμος και χρονικά καθορισμένος

Αποτοξινωθείτε 

Τις πρώτες μέρες μετά τη σεζόν πρέπει να είστε αρκετά επιλεκτικοί με το φαγητό σας. Διαλέξτε φρούτα, λαχανικά και άπαχο κρέας. Θα σας βοηθήσουν να επαναφέρετε σε ισορροπία τη διατροφή σας και να μπλοκάρουν τις «λιγούρες» σας. Αποφύγετε τα συσκευασμένα φαγητά, αλλαντικά, γαλακτοκομικά προϊόντα, σφολιατοειδή προϊόντα ή αλκοόλ.

Ξεκουραστείτε

Συνήθως μετά τη σεζόν νιώθουμε ένα αίσθημα κόπωσης και εξάντλησης.  Αυτό πιθανόν να οφείλετε στην έλλειψη ύπνου και αρκετής δουλειάς.
Όταν το σώμα μας έχει έλλειψη ύπνου και είναι κουρασμένο, είμαστε επιρρεπείς σε λάθος επιλογές φαγητού. Είναι λιγότερο πιθανό να επιστρέψετε στους στόχους σας εάν δε δώσετε την ευκαιρία στο σώμα σας να ξεκουραστεί. Βάλτε σαν στόχο τις οκτώ γεμάτες ώρες ύπνου κάθε μέρα.

Ξεβολευτείτε

Ίσως μπείτε στον πειρασμό να παραλείψετε την άσκηση την αμέσως επόμενη ημέρα  της επιστροφής σας. Νιώθετε κουρασμένοι  κι έχετε πολλά πράγματα να κάνετε μετά την επιστροφή.
Η μια μέρα φέρνει την άλλη και χωρίς να το καταλάβετε έχει περάσει μία εβδομάδα ακόμα χωρίς να γυμναστείτε. Ξεκινήσετε να γυμνάζεστε αμέσως. Θα νιώσετε λίγο σκουριασμένοι στην αρχή αλλά μη ξεχνάτε ότι όσο πιο γρήγορα ξεκινήσετε, τόσο πιο γρήγορα θα μπείτε στη ρουτίνα σας.

Ξεκινήστε Χαλαρά

Μην το παρακάνετε. Ακόμα και αν γυμναζόσασταν πριν 6 μήνες, το σώμα σας θέλει πάλι χρόνο για να επανέλθει στη φυσική κατάσταση που ήταν πριν. Προχωρήστε σταδιακά για τη βελτίωση της αντοχής σας. Σε άλλες περιπτώσεις μπορεί να εξαντληθείτε και να τραυματιστείτε. Ξεκινήσετε χαλαρά, με προθέρμανση, τεντώστε τους μύες σας και  με ένα μισάωρο γυμναστικής.

Στο  Myoxygen θα σας  βοηθήσουμε με το  κατάλληλο πρόγραμμα γυμναστικής, να επανέλθετε γρήγορα μετά τη σεζόν, να χάσετε γρήγορα τα κιλά που πήρατε και να βελτιώσετε τη φυσική σας κατάσταση. Εάν δεν είστε μέλος του γυμναστηρίου μας μπορείτε να μας δοκιμάσετε εντελώς Δωρεάν εδώ: https://myoxygen.gr/3-days-trial/

Επικοινωνήστε μαζί μας στο 2241070510  ή στείλτε μας email στο info@myoxygen για να κανονίσουμε το πρώτο σας ραντεβού.

©2022MyOxygen

CONTACT US

We're not around right now. But you can send us an email and we'll get back to you, asap.

Sending

Για να κάνεις αγορά από το γυμναστήριο

Συμπλήρωσε τα παράκατω πεδία

Log in with your credentials

Forgot your details?

Συνεχίζοντας να χρησιμοποιείτε την ιστοσελίδα, συμφωνείτε με τη χρήση των cookies. Περισσότερες πληροφορίες.

Οι ρυθμίσεις των cookies σε αυτή την ιστοσελίδα έχουν οριστεί σε "αποδοχή cookies" για να σας δώσουμε την καλύτερη δυνατή εμπειρία περιήγησης. Εάν συνεχίσετε να χρησιμοποιείτε αυτή την ιστοσελίδα χωρίς να αλλάξετε τις ρυθμίσεις των cookies σας ή κάνετε κλικ στο κουμπί "Κλείσιμο" παρακάτω τότε συναινείτε σε αυτό.

Κλείσιμο