4 απλές ασκήσεις που μπορείτε να κάνετε σπίτι για να αποφύγετε τα προβλήματα μέσης

Αδύναμοι ραχιαίοι και κοιλιακοί μπορούν να προκαλέσουν ή να επιδεινώσουν προβλήματα στην μέση μας. Ένας πόνος στην περιοχή της μέση ονομάζεται « οσφυαλγία »
Η αδυναμία των μυών να συγκρατήσουν στη σωστή θέση τους σπονδύλους είναι η βασική αιτία της οσφυαλγίας.

Συνεπώς, η δύναμη τόσο των κοιλιακών όσο και των μυών της ράχης είναι το ισχυρότερο όπλο για την αντιμετώπισή του πόνου.
Βεβαίως δεν πρέπει να ξεχνάμε ότι το μυϊκό σύστημα είναι μια ενεργή ‘αλυσίδα’ και όλοι οι κρίκοι πρέπει να έχουν την ίδια αντοχή και ισχύ.

Έτσι, με την υποστήριξη και των άλλων μυϊκών υποσυστημάτων πάνω και κάτω από τη μέση θα διατηρούμε τη σωστή όρθια στάση και θα έχουμε άριστη κινητικότητα.

Ασκήσεις για τους κοιλιακούς και τους ραχιαίους, για την πλάτη και τους γλουτούς, μας  βοηθούν πολύ στη διατήρηση της σωστής στάσης του σώματός μας.

Παρακάτω σας προτείνουμε μερικές  απ’  αυτές τις ασκήσεις.

 

Κάθισμα στατικό

Ξεκινάμε από όρθια θέση και έχοντας παράλληλα τα πόδια, σφιχτούς  κοιλιακούς και ψηλά το θώρακα, λυγίζουμε  τα γόνατα ταυτόχρονα έως οι μηροί να γίνουν παράλληλοι με το έδαφος. Μένουμε  σε αυτή τη στάση για 20-25 δευτερόλεπτα . Εκτελούμε τη άσκηση για 3 σετ.

 

 

Άρση λεκάνης

Από ύπτια θέση (ανάσκελα) λυγίζουμε  τα γόνατα και σηκώνουμε τη λεκάνη έως  ότου  έρθει το σώμα σε μια ευθεία . Μένουμε  σε αυτή τη στάση για 20-25 δευτερόλεπτα
Εκτελούμε την άσκηση αυτή για 3 σετ.

Άρση κορμού

Από ύπτια πάλι  θέση λυγίζουμε  τα γόνατα  και ανεβάζουμε  τον κορμό έως το σημείο που οι ώμοι δε θα έχουν επαφή με το έδαφος.  Σφίγγουμε  τους κοιλιακούς και μένουμε σε αυτή τη θέση για 20-25 δευτερόλεπτα . Εκτελούμε τη άσκηση για 3 σετ

 

Αντίθετο χέρι-πόδι

Από θέση γονάτισης και έχοντας  τις παλάμες κάτω από τους ώμους και τα γόνατα στο άνοιγμα της λεκάνης με σφικτό κορμό σηκώνουμε  αντίθετο χέρι-πόδι έως  ότου  έρθουν στην ίδια ευθεία. Εκτελούμε  στην κάθε πλευρά   3 σετ των  8 επαναλήψεων  .

 

 

Άτομα με ευλύγιστη μέση, είναι λιγότερο επιρρεπείς σε τραυματισμούς και εμφανίζουν σπανιότερα προβλήματα στη μέση τους κατά τη διάρκεια της ζωής τους. Το Stretching – οι διατατικές ασκήσεις, η Yoga, το Pilates, μας βοηθούν να αποκτήσουμε την ευλυγισία που είναι ένα πολύτιμο συστατικό της πρόληψης αλλά και της θεραπείας για καθέναν.

Στο MyOxygen μπορούμε να σας προσφέρουμε ένα εξατομικευμένο πρόγραμμα γυμναστικής  για οποιοδήποτε  πρόβλημα στη  σπονδυλική στήλη και να σας καθοδηγήσουμε βήμα προς βήμα για τη σωστή εκτέλεση της τεχνικής σε κάθε άσκηση . Δεν έχετε παρά να επικοινωνήσετε μαζί μας στο 2241070510 και το  εξειδικευμένο  προσωπικό μας θα σας καθοδηγήσει για το πως θα πετύχετε το αποτέλεσμα που επιθυμείτε!!

Δείτε εδώ την ιστορία του Γιάννη που είχε προβλήματα στη σπονδυλική του στήλη και με την καθοδήγηση των γυμναστών σήμερα νιώθει άλλος άνθρωπος.

Ξεκινά κι εσύ ένα νέο τρόπο ζωής σήμερα, δοκίμασε εντελώς ΔΩΡΕΑΝ  ενα  απο τα ειδικά προγράμματα  για προβλήματα  της  σπονδυλικής στήλης  Εδώ

 

©2019 My Oxygen Health Club  | Όροι Χρήσης  | Terms & Privacy 

Log in with your credentials

or    

Forgot your details?

Create Account

Συνεχίζοντας να χρησιμοποιείτε την ιστοσελίδα, συμφωνείτε με τη χρήση των cookies. Περισσότερες πληροφορίες.

Οι ρυθμίσεις των cookies σε αυτή την ιστοσελίδα έχουν οριστεί σε "αποδοχή cookies" για να σας δώσουμε την καλύτερη δυνατή εμπειρία περιήγησης. Εάν συνεχίσετε να χρησιμοποιείτε αυτή την ιστοσελίδα χωρίς να αλλάξετε τις ρυθμίσεις των cookies σας ή κάνετε κλικ στο κουμπί "Κλείσιμο" παρακάτω τότε συναινείτε σε αυτό.

Κλείσιμο