Τα οφέλη της γυμναστικής κατά την εμμηνόπαυση

Η εμμηνόπαυση είναι μια περίοδος στην ζωή της γυναίκας που φέρνει αλλαγές. Ένας φυσικός και ευχάριστος τρόπος για να μειωθούν τα συμπτώματα της έμμηνου ρύσης, όπως εξάψεις, ταχυκαρδίες, πονοκεφάλοι, κράμπες, αϋπνίες, κακή διάθεση αλλά και πόνος στις αρθρώσεις και τους μύες, είναι η γυμναστική. Με την συχνή άσκηση δυναμώνουν οι μύες αλλά και τα κόκαλα ενώ αυξάνεται η ψυχική διάθεση αλλά και η φυσική κατάσταση. Η σωματική άσκηση είναι ωφέλιμη αφού όχι μόνο βελτιώνει το μυϊκό και το καρδιαγγειακό σύστημα αλλά και την πυκνότητα των οστών. Θεωρείται κατάλληλος τρόπος πρόληψης της οστεοπόρωσης και των καρδιαγγειακών παθήσεων σ’ αυτή την δύσκολη περίοδο της γυναίκας. Ένας ακόμη λόγος ένταξης της φυσικής δραστηριότητας κατά την εμμηνόπαυση είναι η αύξηση της ψυχικής διάθεσης. Κατά την διάρκεια της άσκησης απελευθερώνονται ορμόνες στον ανθρώπινο εγκέφαλο που ονομάζονται ενδορφίνες και είναι υπεύθυνες για την αύξηση της διάθεσης και της ευφορίας.

Βρες το πρόγραμμα γυμναστικής που σου ταιριάζει εδώ!

©2018 My Oxygen Health Club  | Όροι Χρήσης  | Terms & Privacy 

Log in with your credentials

or    

Forgot your details?

Create Account

Συνεχίζοντας να χρησιμοποιείτε την ιστοσελίδα, συμφωνείτε με τη χρήση των cookies. Περισσότερες πληροφορίες.

Οι ρυθμίσεις των cookies σε αυτή την ιστοσελίδα έχουν οριστεί σε "αποδοχή cookies" για να σας δώσουμε την καλύτερη δυνατή εμπειρία περιήγησης. Εάν συνεχίσετε να χρησιμοποιείτε αυτή την ιστοσελίδα χωρίς να αλλάξετε τις ρυθμίσεις των cookies σας ή κάνετε κλικ στο κουμπί "Κλείσιμο" παρακάτω τότε συναινείτε σε αυτό.

Κλείσιμο