Δεν είναι τυχαίο ότι όσα άτομα ξεκίνησαν ένα δομημένο πρόγραμμα άσκησης αισθάνονται σωματικά κα ψυχικά καλύτερα. «Το ανθρώπινο σώμα είναι σχεδιασμένο να κινείται». Για αυτό το λόγο η φυσική δραστηριότητα, η υγεία και η ποιότητα ζωής είναι άρρηκτα συνδεδεμένες μεταξύ τους. Δυστυχώς, με την πάροδο της ηλικίας το 40% – 60% του πληθυσμού της Ευρωπαϊκής Ένωσης ακολουθεί ένα καθιστικό τρόπο ζωής.

Πώς μπορείς όμως να βγεις από την αναβλητικότητα και να βάλεις  περισσότερη κίνηση στη ζωή σου;  Έχεις ακούσει για το «self-Signaling»;

Τα μικρά πράγματα που κάνουμε στην καθημερινότητα μας, καθορίζουν και την ταυτότητά μας, στέλνουν ένα σήμα στο μυαλό μας για το ποιοί είμαστε. Για παράδειγμα, εάν εγώ είμαι επιρρεπής στα γλυκά και μέσα στην ημέρα μου ενδίδω στον πειρασμό, ανοίγω το ψυγείο και τρώω γλυκά, θεωρώ τον εαυτό μου «γλυκατζή».  

Στον  αντίποδα οι μικρές μας νίκες δίνουν μια «γεύση» από τις μεγάλες νίκες, τη μεγάλη εικόνα. Αν καταφέρω έστω και 15 λεπτά να περπατώ μέσα στην ημέρα, δίνω το σήμα στο μυαλό μου ότι προσπαθώ, γιατί με ενδιαφέρει η υγεία μου.  Οι μικρές συνήθειες λοιπόν καταλήγουν σχεδόν πάντα σε μεγάλες συνήθειες.

Είναι ευκαιρία ΤΩΡΑ να ανασυγκροτήσεις την καθημερινότητά σου και να εντάξεις σε αυτή δραστηριότητες, ώστε να αποκτήσει το σώμα σου εύρος κινήσεων και να ενδυναμώσεις τις μυϊκές σου ομάδες, προκειμένου να μην ατονήσεις με την αλλαγή που έχει επέλθει στους ημερήσιους ρυθμούς σου.

Μπορείς άνετα να ξεκινήσεις με ένα γρήγορο περπάτημα ή ελαφρύ jogging 15 λεπτά  . Επιπρόσθετα, ένα ασκησιολόγιο βασισμένο στο βάρος του σώματός σου συνιστά ιδανική μορφή εκγύμνασης με αντιστάσεις.

  • Προσπάθησε να κάνεις μερικά καθίσματα, αλλά και να σηκώνεσαι από την καθιστική στάση σου χωρίς τη βοήθεια των χεριών σου.
  • Ενδυνάμωσε τους κοιλιακούς και τους ραχιαίους μυς τραβώντας ένα λάστιχο, από πάνω προς τα κάτω και τούμπαλιν.
  • Εξάσκησε την οπίσθια αλυσίδα και τους μυς της πλάτης τραβώντας το λάστιχό σου με τα χέρια τεντωμένα, σχηματίζοντας ένα κεφαλαίο γράμμα Υ και Τ.
  • Τέλος, με την περιφορά των χεριών σε καθημερινό ασκησιολόγιο θα ανακτήσεις το εύρος της κίνησης σε όλες τις αρθρώσεις, κυρίως στην αυχενική και οσφυϊκή μοίρα.

 

Αφιέρωσε στον εαυτό σου λίγο χρόνο ημερησίως, μέσω ενός ασκησιολόγιου που θα απαρτίζεται από τις δικές σου δυνατότητες. Χάρισέ του με αυτό τον τρόπο αυξημένα επίπεδα ενέργειας, δύναμης και ευκινησία!


Δεν θέλει ποτέ κόπο! Θέλει τρόπο, θέληση και αθλητική συνείδηση!

Περιμένουμε τα σχόλια σου για τα tips που σου προτείναμε στο email μας : info@myoxygen.gr ή στη σελίδα μας στο Fb.  Καλή Επιτυχία!  

Κάνε εγγραφή στο Newsletter  του γυμναστηρίου μας ΕΔΩ για να μαθαίνεις πρώτος, νέα σχετικά με τη γυμναστική, τη διατροφή και τις προσφορές μας.  

©2022MyOxygen

CONTACT US

We're not around right now. But you can send us an email and we'll get back to you, asap.

Sending

Για να κάνεις αγορά από το γυμναστήριο

Συμπλήρωσε τα παράκατω πεδία

Log in with your credentials

Forgot your details?

Συνεχίζοντας να χρησιμοποιείτε την ιστοσελίδα, συμφωνείτε με τη χρήση των cookies. Περισσότερες πληροφορίες.

Οι ρυθμίσεις των cookies σε αυτή την ιστοσελίδα έχουν οριστεί σε "αποδοχή cookies" για να σας δώσουμε την καλύτερη δυνατή εμπειρία περιήγησης. Εάν συνεχίσετε να χρησιμοποιείτε αυτή την ιστοσελίδα χωρίς να αλλάξετε τις ρυθμίσεις των cookies σας ή κάνετε κλικ στο κουμπί "Κλείσιμο" παρακάτω τότε συναινείτε σε αυτό.

Κλείσιμο